SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA (Customer service specialist)

  • SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA (Customer service specialist)

    Jste energický, dravý, máte tah na branku? Komunikace s lidmi a práce s excelem je pro Vás hračka? Hledáme posilu, přidejte se k nám!

    Pracoviště: Hrochův Týnec, Nádražní 220

    Co Vás čeká?

    • komunikace s klienty
    • identifikace potenciálu u klientů
    • identifikace potřeb klientů
    • řešení požadavků klientů
    • řešení ad hoc poptávek, jejich evidence, kontrola
    • péče o stávající menší klienty
    • podpora obchodního týmu
    • vstupní kontakt pro klienty
    • správa firemního sales mailu
    • příjem objednávek, předání ke zpracování
    • vyhodnocování poptávek a reporting
    • vedení výběrových řízení a jejich vyhodnocení
    • práce s CMR systémem

    Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?

    • zkušenosti z dopravy výhodou
    • AJ komunikativní slovem i písmem, další jazyk výhodou
    • znalost MS office – hlavně excel
    • proaktivní, proklientský přístup
    • bezproblémová písemná i telefonická komunikace
    • prezentační dovednosti
    • ochota učit se novým věcem
    • samostatnost, učenlivost
    • týmový duch

    Co Vám můžeme nabídnout?

    • motivující finanční ohodnocení
    • stabilní a perspektivní zaměstnání na hlavní pracovní poměr
    • odborná školení a kurzy
    • atraktivní zaměstnanecké benefity (benefitní program cafeterie – benefity dle vlastní volby, zdravotní volno, dovolená navíc, stravenky v hodnotě 90,- Kč, zvýhodněné telefonování, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na nákup vozu)

    kontakt: Markéta Smisitelová, tel. 737 796 918, marketa.smisitelova@smidl.cz

    Máte zájem o tuto pozici? Vyplňte prosím následující formulář!


    Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zásadami zpracování
    osobních údajů tak, jak jsou sepsány ZDE.