OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ A ZAHRANIČNÍ OBCHOD

  • OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ A ZAHRANIČNÍ OBCHOD

    Co vás čeká?

    • Zaměření na akvizici nových klientů, nejen v rámci CZ, ale i celé Evropy
    • Rozvoj vztahu se stávajícími klienty
    • Analýza obchodních výsledků jednotlivých klientů a pravidelná práce na další strategii obchodního vztahu
    • Práce s CRM pro evidenci všech klientů a potenciálů
    • Pravidelný reporting
    • Spolupráce na marketingu
    • Pravidelná komunikace s ostatními odděleními společnosti

     

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

    • Obchodního ducha pro další rozvoj
    • Vyjednávací a prezentační schopnosti
    • AJ na dobré úrovni, další jazyk výhodou – komunikace se zahraničními klienty
    • Znalost dopravního a logistického trhu
    • Ochota cestovat

     

    Co vám můžeme nabídnout?

    • Zajímavá práce v mladém kolektivu
    • Moderní pracovní prostředí
    • Firemní automobil i k soukromému vyžití
    • Mobilní telefon
    • Notebook
    • Zaměstnanecké benefity – zvýhodněné volání a data od Vodafone, systém cafeterie – odměny za životní jubilea, životní události, darování krve, věrnostní odměny, příspěvek na stravování, příspěvek za doporučení, vzdělávání, jazykové vzdělávání, sick days, free days, tankování a mytí soukromého vozidla, firemní akce, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněný nákup na ŠKODA auto, firemní oblečení

     

    Kontakt.: Andrea Kolářová, tel.: 737 796 918, e-mail: andrea.kolarova@smidl.cz

     

    Máte zájem o tuto pozici? Vyplňte prosím následující formulář!


    Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zásadami zpracování
    osobních údajů tak, jak jsou sepsány ZDE.